löparutrustning!!

igår vart det vila från träningen.
men sambo och jag gick på stan istället och leta löparskor.
gick först och kollade vilka skor jag ska ha för min fot, nu vet jag att jag har lätt pronation.
och då kan jag ha dessa snygga

så nu har jag nya löparskor!!

nya löparstrumpor vart det oxå, det är väldigt viktigt vad man har för strumpor i skorna, allt hänger inte bara på skorna!

sedan i min shoppande mani stötte jag på denna lilla sak


som man lägger i ena skon och kopplar in i sin ipod.
men ser hur långt man sprungit och vilken hastighet plus massa saker som jag redan glömt.
men det avgörande var att man kan se hur mycket kalorier man gjort av med!!
haha, nej det var kanske inte det avgörande, jag tycker mest att det är konstigt hur den kan göra det när den inte vet vikt och ålder men den slår väl på något snitt och så.
har inte hunnit testa med det ska jag göra inom en snar framtid!!

införskaffade oxå en ordentlig träningsväska.
har aldrig ägt någon innan och nu undrar jag varför.
denna är både snygg och sååå användbar med alla dessa fack och så.


efter att ha vilat en dag så vaknar jag nu upp med väldig träningsvärk i mina hamstrings.
det gör inget så, det är ju bara komiskt tycker jag.
jag är en smula lättroad idag.


sedan får man inte glömma att det är fredag idag!! det glömmer jag hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja..att det var fulproppat med stärkelse och dåligt o så...att det va högt kcal visste man ju

2011-04-08 @ 08:36:21
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0