ligga i sängen och pussa på vovve hade varit fint nu.

en strålande morgon utomhus.
det är väldigt härligt för det peppar en lite att stiga upp när man egentligen bara vill ligga kvar i sängen.

det blir cykling till skolan idag och jag hoppas kroppen är med på det.
lite öm här och var efter gårdagens pass men jag har allt försökt att fylla på ordentligt med gröt, casewnötter, kanel och lättmjölk. till och med en macka med messmör och gurka på för jag tänkte att det kan hjälpa kroppen att återhämta sig.

ibland är jag givmild.

måste avkalka tassimon min men vet inte hur!! läsa bruksanvisningen? nix.
ska lösa det idag, så länge så känns det som att jag förgiftar mig själv och skadar tassimon när jag tar en kopp kaffe fastän den vill bli avkalkad!!

skola nu och sedan gym och kroppen vill.



saknar att ha en vovve att pussa på hjässan.

Kommentarer
Postat av: Citasha

Saknar också vovve att gosa med! Men jag lånar ju den fula titt som tätt :)

Men hoppas på att kunna skaffa en egen liten i början av hösten :)

2011-04-29 @ 09:34:12
URL: http://citasha.blogg.se/
Postat av: Anonym

mjo...du har nog tyvärr rätt

2011-04-29 @ 16:06:09
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0