gå inte i matbutik efter två pass på gymmet.

som rubriken säger så ska man inte det. jag klarade mig dock fint denna gången och höll mig till mjölk, ägg och tandborstar och yoghurt till sambo men det var nära att gå illa när kroppen skriker efter kolhydrater.

klarade skolan
men en del ångest i efterhand för jag ångrar hur jag beter mig.

sedan vart det iväg till gymmet med favoritpass.
efter det så vart det lite shopping och påfyllning med en proteinshake.
har märkt att jag inte har så många linnen, av förklarliga skäl, men nu ser armarna bättre ut och jag vill ha linne.
så jag har nu införskaffat tre stycken och ett par shorts.
oxå en träningstopp lämpad för löpning av märket casall.
tillbaks till gymmet och slå på luften drygt en timma och sedan vart det hem.

har ätit bröd(!) och kände inte att jag behövde få upp det igen.
annars tycker jag att bröd känns så "tungt" i magen på ett mycket obehagligt sätt. det kände jag nu med men inget kräkande den här gången.

nu sitter jag härligt trött i soffan och ska gå och lägga mig.

imorgon blir det styrkepass men i helgen blir det vilohelg från träningen för jag ska göra annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0