för tidigt!!

så vart man tvungen att stiga upp igen, alldeles för tidigt.
är väldigt ovan vid att stiga upp såhär känner jag och min kropp vill inte riktigt.

annars så är min kropp lite öm och näsan är lite täppt.

kanske att det blir lite vila för den idag. ska efter skolan till stan och kolla efter
nya löparskor.

ska först kolla vad jag ska ha för skor för just min fot.
det svåraste är att jag alltid vill välja skor efter färg och utseende, men det är ju inte (enbart) det man ska kolla efter.

har ätit frukost och känner mig inte öm utan mörbultad.

men jag ska taga mig samman, taga mig en kopp kaffe och klä på mig och fixa mellis.


kanske kan vila i fem minuter innan bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0