fem - grönt te i solen

huvudvärken har äntligen släppt, i alla fall för stunden.
har även suttit ute i solen och blivit lite jordgubbe.

är en aning rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra.
tycker alltid det är jobbigt att företa mig något när jag vet att jag ska fara iväg om några timmar.

håller på att tvätta träningskläder nu så jag får något vettigt gjort.
annars vet jag inte, kanske gå och lägga mig och ta en powernap alternativt lägga mig ute i solen igen.
måla naglarna utomhus kan jag oxå göra.

ska ta min andra kopp grönt te för dagen och fundera.
har hittat ett par löpartights från nike som jag ska kolla in i stan.
behöver oxå en ny träningstopp  och det är ju så galet dyrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0