egentligen trött på mina magbilder.

ja, jag är som sagt egentligen trött på dom. men ändå kommer dom upp.
den vill inte riktigt som jag vill alla gånger.
men det är åt rätt håll det går.
(se nedan)

idag har jag varit seg i huvudet i skolan.
nu är jag hemma och dricker proteinshake och ska straxt packa mina och sambons saker och gå till gymmet.
sista passet för denna vecka..

i helgen ska jag äta tårta, önska mig lycka till.

intala att jag inte blir tjock av det.
intala att jag inte behöver kräkas.
intala mig själv att det är okej.

får se hur det går.

får oxå se om jag får med mig sambo på passet.
igår sa vi att vi skulle gå tillsammans men så imorse så väcktes jag av taklampan och slammer, då går jag in i försvarsställning och kan ryta till bara för att få sova.
det är ju jag som säger det fast jag är ju inte riktigt i mina sinnesfullabruk.
så sambo har inte tagit med sig sina träningskläder.
så jag tar med dom lagom tills när sambo slutar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0