ta bort mig förhelvete!! VARNING!

VARNING!!

ha den äran till mig själv, förstört vår myskväll på mindre än en kvart.

jag hatar mig själv och vill förstöra mig själv.

första tanken är att få tag i något riktigt djävla vasst!!
blicken irrar runt och söker, men orkar inte finna.
orkar inte blod, besvikelse och bandage.
jag har sagt nej till det.
över ett halvår har jag sagt nej, i olika grad.
nu måste jag skrika inombords till mig själv hela tiden, nej, nej, nej!!
jag får inte och jag ska inte.

andra impulsen är tabletter. många tabletter.
eller bara tillräckligt många för att få försvinna några timmar.
sambo är i vägen och jag kan inte nå de.
sambo får inte se att jag tar.
får vänta tills det blir badrumsbesök för sambos del.

på bordet står det fredagsmysfika, i dvd, ligger en fredagsmysfilm,
i soffan sitter besvikenledsen sambo, i sängen ligger jag och orkar inte med mig själv.
utomhus springer katten omkring och jagar nattfjärilar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0