söndags dag i idag.

trött, seg, pluffsig och en anings huvudvärk.
började dagen med att se på bumbibjörnarna, bra start på morgonen.
massa visdomsord som kommer ur små färgladasagobjörnar.

ska nu så smått börja komma igång med dagen.
minst en kopp kaffe ska straxt göras.
hänga upp tvätten som tvättades igår kväll och så måste jag rensa ur min garderob.
sommarkläder känns inte så akuellt längre.
ibland är det dock lite svårt att avgöra.

katten ligger i sin fåtölj och sussar så sött så sött.
ska lägga mitt ansikte mot kattens gosemage som är så varm och doftar så gott.

i eftermiddag ska sambo och jag gå och rösta!
då borde jag hunnit med så mycket.
en stressil går genom min torso och jag känner för att sätta igång med dagens sysslor på en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0