psykologbesök med beslut.

ingen bil utan kollektivtrafik till psykologen.
gick bra.
beslutade om att imorgon blir sista gången för mig till dbtn.
hoppas att jag får ihop schemat så jag kan komma iväg.
känner mig så psykstörd och jobbig inför klassen.

i och med att jag inte kan gå kvar i dbtn så får jag heller inte ha kvar min psykolog.
jag blir remitterad tillbaks till min psykmottagning där de inte har kunnat hjälpa mig innan.
jag gitter inte riktigt med att tänka på det.
jag är vrång och vägrar gå till min gamla psykolog och sjuksköterskan.
min psykolog tänkte väl något att jag skulle få gå kbt för min ätstörning.

fick även ett boktips som ser ut såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0