låt den rätta komma in av john ajvide lindqvist

nu har jag läst ut låt den rätte komma in av john ajvide lindqvist.
såg filmen för ett bra tag sedan och har efter det blivit avskräckt från att läsa boken
för den var inte någe vidare.

men min fina lärare sa att jag verkligen borde läsa den.
så jag gjorde.
den var okej. inte bland det bästa jag läst men mer läsvärd än sevärd.
försökte se filmen nu igen men tröttnade väldigt fort.

har katten liggandes vid mina ben. min pälsiga lycka.

ska hämta sambo sedan som jobbar så ska vi nog hyra film och mysa.
dock känner jag mig inte så himla mysig idag. nästan aldrig nu..

ska väl städa undan här hemma och tvätta så blir det mindre i helgen att tvätta.
logiken tätnar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0