ingenting

till större delen av dagen har jag bara viljat falla ner i gråt.
nu när jag väl kommit hem kommer det inte mer än en ynka tår.

ångesten ligger och bankar så jag skakar.
har inte förens nu tagit ångestdämpande för jag viljat vara "skärpt" i skolan,
sedan kan jag inte säga att jag är så bra på att vara skärpt när ångesten är framme.
är inte bra på att hantera varken ångest eller tabletter..

vill inte vara ensam hemma nu.
vill inte gå rill gymmet heller.
vill gå på stan men orkar inte göra det själv. sambo är upptagen.

avskyr min oförmåga att skärpa mig..


Kommentarer
Postat av: j

jag önskar att jag kunde vara hos dig, vi kunde gå på stan!

2010-09-21 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0