huvudvärken är kvar men mindre oro kanske.

huvudvärken är kvar och värre.
lyckades städa litegrann.
försöker förbereda mig inför skola imorgon.
packa och planera.
är det lika svårt för alla?

skulle ha gjort massor med saker i helgen.
nu vart det inte så.

men kan berätta att jag inte kräkts idag.
det var lite skakigt där ett tag men icke!


ska nog bege mig till sängs och lyssna på bok och slappna av.
bättre att gå lägga mig tidigare och gå upp tidigare, kanske.
eller så blir det psykbryt imorgon men det ska jag inte utgå ifrån.
att jag blir överrumplad av saker jag ska hinna med, packa och ha på mig.

det är djupare saker jag grubblar över oxå.
saker som gnager i både huvudet och mitt bröst.
just nu försöker jag andas och göra det bästa utav vad som sker.
även om det går dåligt enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0