hämta lilla katt med "nya" bilen.

vi har ju nu då en "ny" bil, en ny bil för oss.
man kan köra fortare över gupp och trycka på en knapp för att låsa och låsa upp (dock inte än men det ska bytas batteri).
imorse satt jag och frös men kom halvvägs till skolan på att det fanns värme i bilen.
samma hände när jag skulle fara hem, det var varmt och då kom jag halvvägs hem på att
det fanns kyla.
man kan inte trycka på en knapp för att rutan ska fara ner men det går ändå smidigare.

jag sitter och ska äta lite välling sedan ska jag hämta sambo som på jobbet och sedan bär det av till att hämta min lilla katt.

skolan har väl varit dräglig idag. tycker det är svårt att ta egna initiativ för jag litar inte på det jag gör är rätt.


Kommentarer
Postat av: little j

får jag fråga vad du läser för något? :)

2010-09-07 @ 18:24:42
Postat av: argsintamy

det är jag för blyg till att säga ;)

2010-09-08 @ 22:27:06
URL: http://argsintamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0