ett farväl och massa nollor.

adjö till min fina psykolog.
hon är en mycket fin människa som varit ett bra stöd fylld med förståelse och vilja.

går inte ihop med mina studier att behöva fara långt till annan ort.
blir remiterad tillbaka till min vuxenpsyk.

fyllde i papper i och med dbtn.
kändes konstigt fast mycket bra (ska kanske inte sticka under stol med att det känns lite konstigt tomt oxå)
att fylla i nollor på självskadepappret!
"har du under det senaste halvåret..."
nix! det har jag icke!

dock så har jag en ätstörning som blivit värre..
man kanske inte ska tänka för mycket när det är något som är positivt.

nu borde jag nog ändå bege mig till gymmet.
har oturligt nog sträckt mig i ena ljumsken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0