bättre än det sämsta men långt ifrån bra, VARNING!

VARNING!


jag fick tag i en liten flaska igår kväll, struntade i doseringsanvisningarna.
mer och mer vart det och det.
vart sams med sambo och tittade tillslut på filmen efter valdebatten på svt.
fick lite småpanik och gick och tog mer flytande.
hamnade tillslut i sängen och sov till klockan två idag.
jag var väldigt slö, inte så konstigt.
stod och gjorde min välling då det börjar att fladdra framför mina ögon.
det blir mörkare och mörkare tills det bara är svart med blandade färgade prickar.

ropade på sambo som hjälpte mig att sätta mig ned.
mina läppar vart helt kritvita sa sambo.
då vart jag rädd och berättade om det flytande jag tog igår.
sambo ringde sjukvårdsrådgivningen och jag försökte komma ihåg hur mycket jag tagit.

det var nog inte så farligt men det var mycket onödigt gjort.
jag hoppas innerligt att detta jag skriver inte triggar någon.


satt sedan i soffan och åt min välling.
for sedan till ikea med sambo.
nu är jag helt slut och är fortfarande trött på mig själv.
försöker se det positiva i att mina självskadeimpulser med att skära igår aldrig gick till handling.
det är dock svårt när det vart som det vart.
hade varit bättre om jag inte gjort något alls, men det är kanske lätt att säga nu i efterhand.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0