trött, men inte på att pussla.

har legat en stund på golvet och tagit mig samman.
är så trött.
så trött på att vara hungrig
så trött på att kräkas
så trött på att inte veta vad jag ska göra med mig själv

är ensam hemma och ska laga soppa.
vart arg för att sambo ätit upp potatisen som jag hade tänkt ha i soppan.
arg för att jag vart arg
annars blir jag arg om sambo inte äter, eller slarvar.
nu vart jag arg för att sambo ätit och får inte ihop.

på golvet fick jag rannsaka mig och kom bland annat fram till att jag gör en annan soppa utan potatis.

har pusslat och sovit största delen av dagen. oxå tvättat.

jag tycker om att pussla. att få bitarna på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0