tänk om torsdagen hade varit fredag, då hade jag varit ledig imorgon.

okej, imorse träffade jag stödkontakten på psyk.
jag trodde personen i fråga var yngre än det visade sig. så kan det gå.
han var så trevlig att han skickade aldrig ett papper med sitt namn på och en dag och tid som jag skulle komma,
utan lyfte telefonluren och ringde mig för att presentera sig och fixa en tid som fungerade för båda.
så det var ett väldigt bra första intryck.

imorse då när jag parkerade vid psyk ser jag en äldre herre som står och röker längre bort.
det slog mig att det måste vara han. det var det oxå visade det sig.
nej, jag tror inte jag har någon speciell kraft men det kändes speciellt när jag hade en förutbestämd bild av mannen och så.. jaja..

han var i alla fall väldigt sympatisk och sade mycket vettigt.
jag var nästintill lyrisk när jag gick därifrån.
han har ett helt annat sätt att se på saker och ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0