snorets återkomst på onsdagmorgonen.

varje morgon jag vaknar jag har ont och är stel i nacken.
hoppas att det går över så jag slipper ta tag i det.

snoret kom åter nu på morgonkvisten, svårt att avgöra om det är för träningen igår eller ej.
kan hur som helst inte göra det ogjort.


det är en sak som gnager i mig.
en konflikt som bara jag vet om, som bara jag tänker på.
men det är två om saken.
jag kan inte lägga över skulden på någon annan.
jag kan inte säga att det kanske hade kunnat vara ogjort, ifall..
jag kan inte få detta ur mitt huvud, men heller inte ta upp det.

det lägger väl sig i sinom tid.
jag känner mig ledsen och lite sviken.

jag lägger fokus på tiden som går och ser resultatet efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0