lite åt det positiva hållet idag.

hade myseftermiddag med sambo igår.
var på bio och hade det fint.
är glad att sambo fick iväg mig för jag hade en liten dipp på eftermiddagen, vet inte riktigt varför.

idag regnar det och då blir det gummistövlar i högsta hugg!!
ska dricka mitt kaffe och straxt bege mig till skolan.
det pirrar lite av nervositet och förväntan.
jag intalar mig att detta är nyttigt för mig, att jag växer av detta!

igår kom en idé till mig som bara slog ner och gjorde det lite lättare att se framåt.
det är till skolan denna idé ska användas men det är lite hinder så jag får se om idén blir min eller någon annans.
har annars en bra reservidé.
nej, jag vill nog inte kalla den för reservidé, det är den för bra för att kallas.

okej, nog med konstigheter!

dagens positiva sak: varmvatten!! tog en skön dusch nu på morgonen och kunde verkligen njuta av det varma vattnet som min kropp.
tack världen för det varma vattnet!

nu önskar jag pur lycka denna dag till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0