kate nash - min hjälte

igår eftermiddag fylldes jag med mer och mer håglöshet.
jag visste inte vad jag skulle göra, vart jag skulle ta vägen.

efter att ha varit kinkig och gnytt i soffan bestämmer sambo att vi ska ta en sväng med bilen.
sambo fick prata på och jag satt och lyssna och gjorde små inflikar då och då.
det var fint att umgås.


håglösheten satt kvar tills jag bytte radiokanal till p3, som annars alltid brukar vara på men inte i detta fall.
då lyste jag upp en smula
, kate nash live!!
precis innan min favoritlåt och allt.
detta lyste som sagt upp lite.


kvart över åtta, om en timma ska jag vara på vuxenpsyk för jag har fått en tid till en ny samtalskontakt.
är opepp på hela psyk och kurator - alltihop, men som sambo sa så är jag inte redo att avsluta kontakterna.
och det är inte det det handlar om, jag är bara så trött på att behöva vara ett sär som måste gå ifrån lektion, komma senare.
det jag tror är att jag är trött på att känna mig "sjuk".
vad nu friskt vs. sjukt är, är en fråga i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0