kära dr åsa och min kropp

såg på avsnittet av dr åsa där de talar om graviditeter.
blir förvirrad och smått förtvivlad.
allt verkar vara av betydelse, allt!

men det är visserligen inte läge än att skaffa barn, men vi ska i framtiden, är det allt tänkt.
jag ser verkligen framemot att få ha en liten i min mage.
galet läskigt oxå.
men så fint!



är trött i armarna efter att ha spelat wii active.
känner mig stel i nacke, axlar. detta hindrar mig i mitt arbete.
mina knän knäpper.
höften som jag trodde var bra känner jag nu av.
träningsvärken är i alla fall dräglig eftersom jag vet varför jag har den.
men annars vill jag nog reklamera denna kropp ty den uppfyller ej kraven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0