inte paris

fan, jag vill ju inte fara imorgon!! verkligen inte!!
det är meningen att vi ska fara till svärföräldrarna imorgon..
jag ser inte alls framemot det, bara allt jobbigt kommer emot mig i snabb hastighet
och den är hård, smetig, illaluktande och djävligt obehaglig.

ja, jag överdriver säkert en smula.
vad är att överdriva?
så här känner jag nu.

jag måste tvätta, tvätten ska torka, helst städa och göra fint här hemma, packa - vad fan ska jag packa?!
måste vara pigg och glad, måste vara social och inte gnällig, inte orolig, inte, inte.. mig själv..
jag vill inte fara med. jag vill vara hemma med katt.
katt och jag hemma och kan gosa hela dagarna.
sängen för oss själva.

lugn och ro
gos, gos, gos.

det är någonting fel..



Kommentarer
Postat av: annette

hej.

känner igen det där.

2010-10-29 @ 02:46:27
URL: http://www.2tusenlappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0