idag fick jag en present!

var jobbigt i skolan idag.
jag försöker att kämpa på och hoppas att denna propp som sitter för allt vad flyt heter kanske lossnar snart.

talade med min finaste vän och så tar han fram ett paket!
det var ett hello kittypussel!!
500 bitar och motivet ser ni nedan, massor med fina färger och figurer. detta gör mig glad och varm  hjärtat.
har bara lite svårt att förstå att jag fick en present, (det är jag ju inte värd).
sådana tankebanor är jag full av.

så jag har pusslat lite nu på kvällskvisten och ska nu ligga i sängen och läsa lite, alternativt sova.
ska upp tidigt, tidigt imorgon och träna och sedan skola.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Åh, vad kul att du gillar min idé och tankar :) Det är precis som du säger.



2010-10-21 @ 21:39:21
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0