snart kommer det en fråga.

förmiddagen är straxt över och jag har inte stigit upp än.
jo, jag har fått i mig lite frukost och därmed ångest och en kopp kaffe.
tittat på svtplay.

ska dra till gymmet när sambo har slutat.
men borde nog allt ta en promenad nu. få lite frisk luft och sträcka på benen.
igår fick jag ont i mig när jag inser hur ovig jag är. har varit vigare och nu känner jag mig
stel och utan kroppskontroll.

försöker byta sida på min sidbena förövrigt.
tyckte igår att det såg ut som om jag vart nära skallig på ena sidan..
har testat mittbena men detta medför så mycket från förr.
kanske kan övervinna det.
sedan så har jag virrvlar som försvårar det en aning.

men herregud.. vad jag håller på..
nu borde jag allt stiga upp, ta en promenad men musik i örönen och sedan städa undan.

ska kamma mig först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0