och jag gör det igen..

sambo hade köpt en liten priisent till mig idag.
jag vart totalt otacksam..

det var ett litet fodral till min mobil, jag hade ett men slarvade bort det.
så när sambo fiskar upp det ur fikan är det första jag säger:
-det är ju trasigt..
fy fan för mig!

ja, det var lite, lite trasigt i en liten fjompsak som höll fast en onödig ring.
ändå var jag tvungen att klaga det första jag gjorde.
sambo hade blivit så glad över att ha hittat fodralet till mig och så slår jag ner gladheten det första jag gör.
kanske att jag fick ur mig ett litet tack..

måste ta tag i detta och tacka ordentligt och ursäkta mig
för att jag är en sådan idiot på att uttala mig.

klart jag vart glad över att sambo tog tid på att finna ett fodral till mig!!



Kommentarer
Postat av: Moa

hej jätte fin blogg:)



följ och komentera gärna min blogg:)<3

2010-11-29 @ 18:02:33
URL: http://xxmoaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0