lögnare, jag.

jag ljög dig rakt i ansiktet igår kväll.
jag till och med vart upprörd för att du inte litade på mig,
när det inte finns någonting att lita på.

jag gjorde det tre gånger igår.
första var du inte hemma.
andra var när gästerna var här och du sedan misstänksamt tog min hand och granskade den
efter bitmärken och kräkdoft. men jag hade redan räknat ut att du skulle göra det och förberett mig.
tredje gången var när jag frågade om du litade på mig, att jag inte skulle gå och kräkas.
det var då jag sedan råkade lämna spår efter mig som du sedan såg och ifrågasatte mig sedan.



Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad med i dagens blogg om du vill :P

2010-11-29 @ 07:33:56
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0