just nu bygger jag upp min kropp, tror jag.

drömmarna har stormat i huvudet och jag har suttit och sållat vad som är dröm vs. sanning vid frukosten.

nog läge att göra lite kaffe.

idag är det en lång dag i skolan.
det tredje jag tänkte när jag hade vaknat var om jag inte skulle vara lite sjuk nu på morgon, få sova ut lite.
det känns inte okej. men ack så lockande.
det är kallt och mörkt ute och det är så varmt och mysigt under täcket, som ni vet.
jag borde verkligen bara komma i tid!
eller...


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack ! =)



Jo, det är mestadels diagnosen jag har tjatat om.

Jag har vetat länge att det är borderline det handlat

om, men velat få det bekräftat, och få rätt terapi

etc. Så är lite arg för att folk verkar ignorera mig.

Tack, är glad över att vara tillbaka ! =D

2010-11-16 @ 14:28:47
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: ELINA

Haha deja vú! Har just suttit och tecknat med den bilden som inspiration!

2010-11-17 @ 20:38:13
URL: http://meullerphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0