inget simmande trots att jag inte självskadat.

skulle ha simmat idag. det vart inget med det för folk var otrevliga och inte så serviceminded.

det var längesedan jag simmade. mycket beror på mina armar och lite andra kroppsdelar.
jag menar alltså självskadebeteendet.
nu när mina armar inte längre har några sår så kändes det helt rätt att börja simma.
bara dessa ärr. vissa tycks inte vilja blekna, i sinom tid gör de väl det men det tar sådan tid!

ja, jag har gjort det själv så jag får väl till viss del skylla mig själv.

har börjat med plåstrena igen, mepiform. får se om det vill sig.

i februari är det ett år, ett år utan självskadebeteende!!



ska i alla fall till gymmet på ett pass senare, ingen vila för att det inte vart någon simning inte!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0