in och ut helst fort som fan

börjat med dåliga beteenden åter igen.
var nära att bli påkommen när sambo fortfarande är hemma näör jag kommer hem efter att ha handlat sånt jag inte ska handla.
hade dock lagt det i min väska så när jag såg att sambo var hemma stänge jag snabbt väskan.
vet inte riktigt vad jag skulle ha sagt om sambo fick reda på detta.

vet inte riktigt varför jag håller på såhär heller för den delen, det ger mig inget positivt i slutändan i alla fall.
rogivande första fem minuterna men sedan går det utför.

och nu.. disken kvar och rester som måste röjas.
fan vad äckligt och vidrig jag är..

jag skäms.



Kommentarer
Postat av: Cilla

Sv: Jag är "sne" i korsryggen/svanken vilket leder till att jag blir otroligt stum när jag går och blir stel och får ont i ryggen. Sedan att jag blir så stum i svanken leder till att jag får problem med knäna också :/

2010-11-24 @ 23:18:52
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0