vart?

solen vill bara vara bakom molnen, eller den kanske inte vill, men den är det.
just nu vill jag nog oxå vara bakom ett moln.
åt mycket onyttigt när jag kom hem imorse. inte värdera, inte tänka på det.
så idag är det nyttigt som gäller. inte som jag tänkte först att fortsätta köra på det onyttiga.
inte tänka så mycket på det för då blir det för jobbigt.

vill bara falla in i ett töcken av tabletter
. det ska jag inte, idag ska jag ju vara nyttig.

talade mycket med en ganska nyfunnen vän igår, mycket kom upp. inte mycket utrett.
vi ska ta en fika någondag och tala nyktert istället.
tänker mycket på det vi talade om. psykisk sjuk, självskadebeteende och sådant.
att den nyfunna vännen som jag nu låter kalla f, inte har skärt(inte skurit) sönder sinna
armar på grund av rädsla vad sina nära ska säga och så.
det är intressant att jag har känt precis samma sak, ändå så gick jag över och gjorde det ändå.
trots massa yttre faktorer som skulle kunnat vara en hjälp att inte skära.
det har inte hjälpt mig. snarare att ångesten blivit värre efteråt när jag inser vad jag förstört.
det blir luddigt detta.

mycket tankar i mitt huvud. mycket ångest. tur att jag inte är ensam hemma.
ska bli skönt med en ny vecka med skola. oxå jobbigt, men jag hoppas på ett bra sätt.

men jag försår inte vad det är som händer med mitt liv. vart är jag påväg, vad har jag gjort?
det är svårt att orka med livet litet grann, ingen har sagt att det ska vara lätt.


?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0