planering.

imorgon gås det upp i lagom tid så det hinns att äta frukost innan träning.
packning innan träning och sedan iväg till träning.
tillsammans med sambo. dock ska jag gå på pass men inte sambo.
sedan när vi kommer hem ska det fyllas på med ny energi och sedan dax att plugga,
tvätta och göra mig redo inför kommande vecka som att fixa naglar bland annat.
sedan kanske det blir ett pass till på eftermiddagen, ett lugnt pass. får se hur det ter sig.
för sedan är det en ny vecka. en ny vecka som jag måste ha massa energi, glädje och lust till!!

så straxt ska jag gå och lägga mig. bleker mina tänder som jag glömt/inte gitt göra på några dagar.
något annat jag glömt av är att fylla i dagbokskort. hur tror jag att jag ska kunna komma ihåg hur jag mått?
jag är terapistörande och en dålig människa som inte vill ta tag i mitt liv och må bra..

god natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0