ojojoj vad sent.

dagen blev bättre. det tog tid men det gick uppåt, uppåt, uppåt och sedan neråt, uppåt, neråt osv..

såg på en film på svt1, om jag vänder mig om, så fin film! så nu är klockan sent och jag har röjt i köket och bleker tänderna samtidigt. fick en så fasanfull ilning i nedre tandraden så jag inte visste vad jag skulle göra.
jag ville inte ta bort blekningen, o nej! vill man vara fin får man lida pin!
nu känns det lite bättre och halva tiden är kvar.

har hetsat som en galning idag och jag hatar det!

är väldigt yvig i huvudet och har svårt att författa något läsligt.

ser framemot morgondagen!

det är elva eller tolv veckor utan självskadebeteede, jag har tappat räkningen. jag mår väldigt dåligt av hur mina armar ser ut nu. ser på mina armar, ser på andras. fanfanfan.

en i skolan skämtade till en annan som hade lite ludd som fastnat på armbandsuret.

- har du fått anorexi eller?

jag ser mig inte själv som anorektiker, jag tror verkligen inte att jag har det. men.
hon verkar alltid komma med dessa dumma skämt när jag är i närheten.
jag kan inte finna dessa underhållande då jag inte känner till hennes bakgrund.
tror inte hon själv levt runt eler med varken anorexi eller självskadebeteende, men det vet jag ju verkligen inte.
nu finns det ingen regel att bara de som lever runt/med det får skämta om det.
jag vet inte hur jag ska förklara detta så det blir tydligt.

jag stod i alla fall där och tittade ner i marken när skämtet sades och gled ur vår lilla cirkel och smet in.
personen i fråga som sade skämtet var samma som klädde ut sig till "emo" på en fest och hade satt fast rakblad och sminkat blod på sin arm.
som tur var, för mig alltså, så befann jag mig inte på den festen. jag tog illa vid mig då hon känner till mitt självskadebeteende, eller hon känner till det och har sett mina armar.
jag vet inte. jag är säkerligen överkänslig men det är inte roligt.

nu är det verkligen förbi läggdags, straxt dax att ta bort blekningsstripsen och sova!
jag sover så oförskämt bra fortfarande utan tabletter!



Kommentarer
Postat av: Nea

Jag såg också den filmen igår. Ganska konstig, men väldigt bra. Den kändes ärlig på något sätt.

2010-05-04 @ 10:26:57
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0