kryss på ryggen.

har ett kryss på ryggen.
låg i skuggan under ett träd ett bra tag idag, jag och en vän.
så jag har bränt mig på ryggen litet grann.
vi är helt utmattade och orkade ingenting idag, skolan är tuff med ack så lärorik.

imorgon ska det säkert regna.
oj, vad positivt.

har varit trött och verkligen slut i kroppen hela dagen idag och nu när jag "får" sova går det inge bra.

solen gör mina armar bruna men inte ärren, så nu träder de gamla ärren fram.
gör mina armar mer zebralikande. eller mer som en ihoptryckt zebra.
försöker vara noga med att smörja de med solskyddsfaktor för att skydda den trasiga huden.

har precis sett den svenska filmen darling på svt1.
något i mitt bröst lossnade lite när leendet på slutet kommer,
det genuina leendet på bussen från karaktären eva.




Kommentarer
Postat av: Nea

Jag såg också den idag. Fin film. Lite märklig men bra. Och sorglig.

2010-05-25 @ 00:39:15
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0