jaha, kan det vara så?

kaaaaaaaan vara så att jag fick en liten aha upplevelse idag..
mitt lynniga humör som håller på att göra mig komplett galen kanske inte
är så hopplöst. idag fick jag min mens, eller liknande.
därför känner jag mig ännu trasigare, hopplösare och fulare. kanske.
därför är magen uppblåst. kanske.

så jag tog ett djupt andetag.


köpte mig en ny foundation som kan dölja mer av mina skavanker i ansiktet.
jag hoppas att den blir bra. det vär flera år sedan jag hade en flytande foundation.

har nu ätit tio pannkakor, tio!! tänker inte, inte, inte tvinga upp de.
jag ska träna om två timmar. så nu ska jag ta det lugnt och fortsätta titta på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0