iväg hela helgen.

så härligt mycket att göra. dock lite jobbigt med att hinna med allt som vill hinnas med.

i helgen ska jag iväg. inte komma hem fören på söndag, om det ter sig illa kanske på lördagkväll.
det beror på hur jag mår. hur svårt det blir med maten med alla människor överallt.
ska fara ikväll och jag har bara pakat underkläder så jag borde sätta fart. ska vara i skolan hela långa dagen.

har inte tränat då gymmet varit stängt. jag saknar det redan.

alldeles för disträ för att skriva märker jag.

Kommentarer
Postat av: Babyborderline

Klart att du får länka. Förlåt att jag inte har svarat tidigare, har varit lite frånvarande från allt känns det som... =/

2010-05-14 @ 18:29:10
URL: http://babyborderline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0