hyper i huvudet.

gosade i sängen med katten till klockan elva. det var mysigt.
jag har försökt ta det lugnt idag men det är så svårt.
är så galet stressad och har svårt att sitta och titta på tv.
men jag lyckades gå och lägga mig förut och lyssnade på p1 med katten på mig.
somnade men vart väckt av sambo. vet inte riktigt varför. för att jag ska kunna sova
ikväll? jag ska ju på fest.. eller så ser planerna ut men nu undrar jag om jag kommer
att klara av det.
känner mig hyper i huvudet och så djävla ful och äcklig.
min mage känns enorm och jag ångrar som bara den att jag inte kräktes upp de
jordnötterna jag åt förut.

vet inte vad jag ska ha på mig för att känna mig fin. vet inte hur jag ska ha håret
för att inte känna mig ful.
jag hatar mina tankar och mina så kallade problem.

det rusar i mig och jag vet inte vad jag ska göra, ska försöka måla naglarna.
för jag är ett ytligt äckel som misslyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0