hej, jag är fem år.

det var mycket arbete igår i skolan. så härligt!!
hade mycket motstånd som mens, huvudvärk, seghet och frustration.
men det gick och det var underbart!

beter mig som en trotsig femåring. skäms att jag tycker om det, fast
jag hatar det lika mycket.

inser lite då och då att jag är mycket smal. (fast jag ser det inte i så fall).
funderar på om människor
ser det men att det inte sägs något för jag ser lite sjuk ut? jag vet inte.
när jag talade med en vän häromdagen fick jag "du-ser-väldigt-smal-ut-blicken".
ja, då ska jag väl gå upp litet grann.
hur, hur, hur??!!
jag är ju på min underbara siffra nu. det är ju där jag vill ligga.. eller?
jag vet inte?
igår kom jag hem straxt efter åtta och sambo hade grillat.
jag slog bort alla tankar och bara åt.
resultat:
så djävla ont i magen.
förmycket förlite skämmer allt.
klart jag förstår i efterhand och säker då oxå, hur dumt det var att äta så mycket och så sent.
men jag har inte kräkts sedan i tisdags vad jag vill minnas.

har funderingar om att klippa i mitt hår till sommaren. jag har förstört det så mycket
så det kanske är läge att bara klippa av det.
jag älskar långt hårt.
kill your darlings?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0