förtidigt uppe en dag som denna.

var faktiskt på fest igår. jag står ännu förvånad. fast jag sitter för det är det kroppen tillåter.
och nej! jag klagar inte över att jag drack mig rusig en afton som den. jag var fullt medveten att jag
skulle må som jag gör, i alla fall något liknande.
det vart lite känslomässigt i vissa stunder med några människor.
oxå lite jobbigt när man ska sitta och tala om djupa ämnen med så mycket rusningsmedel i kroppen.
rädd för vad jag kunde tänkas ta till? jag vet inte. hittills har jag bara självskadat i nyktert tillstånd.
jaja, vill nog inte gå in på det nu.
måste nog smälta det som skett. eller är det lika bra att strunta i det måntro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0