en tomat i köttdisken.

vet inte om det kan vara att jag får förlite medicin eller om det helt enkelt är
jag som är knäpp i huvudet.
är alldeles jättesårbar, kan oxå helt enkelt vara sådan jag är som person.
deal with it! je ne sais pas..
upp och ner och hit och dit.
ska ge upp litet grann och tar till medel i form av tabletter för att sova idag.
oj, vad jag är omständig i mitt språk.
ätit trerätters idag som fick komma upp ganska fort igen.
gick skamset tillbaka till bordet och kände hur skyldig jag såg ut.
påvägen hem köpte jag godis. ? . åt och tänkte att detta ska inte upp.
jag är för smal ( ? ) och det gör inget att jag går upp litet.
men det fick inte stanna särskilt länge det heller.
fast ska jag gå upp så ska det väl ändå vara genom nyttig mat och la la laa.
är nog lite väl trött i mitt huvud.
bleker mina tänder i tio minuter till, sedan sängen.

är så malplacerad och längtar efter att bli rättplacerad.



jag vill (nog) bara falla, men jag faller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0