rädsla

jag är rädd.
sitter vid köksbordet och är rädd.
för att..
jag kan inte riktigt fastställa det.
sedan när jag börjar tänka på vad det är jag kan tänkas vara rädd för blir det överväldigande.

  • ska till ny psykolog idag, första möte och se om devill ha mig. vill de inte det så vet jag verkligen inte vad jag ska göra.
  • för att misslyckas med det jag verkligen har bestämt mig för att klara av till 110 procent.
  • för att självskada(skära).
  • att jag ska ta förmycket tabletter och ångra det.
  • för hur sommaren ska bli.
  • hur det ska bli efter sommaren.
  • för helgen, jag ska iväg.
  • att sambo inte ska orka med mig längre.
nu blir det för långt. jag borde stylta upp positiva saker istället för negativa.

  • jag har inte självskadat("skärt" mig) på tre veckor.
  • hetsade inte igår.
  • ska till en ny psykolog idag.
den vart lite kortare än den ovan den, men bättre än ingenting.
jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
ingen ro till meditation, borde visserligen försöka med för feg för rädslan att misslyckas. fånigt!
borde finna en bra bok att läsa, svårt att få ro till det oxå men lättare att bara smälla igen boken.

ska dricka en kopp te.

Kommentarer
Postat av: Duni.blogg.se

Håller tummarna för att det går bra för dig idag!

Du är jättestart som har stått emot i tre veckor!! kramar

2010-03-03 @ 10:50:34
URL: http://duni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0