upprymd!!

saker blir som jag vill!!
det känns underbart men läskigt, kommer jag att klara detta?!
det måste jag, jag ska kämpa, kämpa, kämpa!!




jag berättade för en så underbar vän idag att det är sex veckor idag utan självskada(skära).
då sa vännen: de är ju som att du är fri ifrån det nu.
det var så oerhört fint sagt, tycker jag. sättet det sades på och vad orden betyder.
det är ord jag kommer att bära med mig och som kommer att uppmuntra mig hoppas jag.


det är nu jag ska slänga mina vassa "vänner" som jag har i min gömma.
det känns inte bra att göra det dock.
det känns obehagligt och jag kan inte riktigt förstå varför.
en slags trygghet, säkerhet?
känner jag mig starkare om jag har de men inte använder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0