tablettkartsdröm

inatt drömmde jag så obehagligt och verkligt.
jag kan inte skriva ner hela drömmen i ordningsföljd men saker som skedde var bland annat:


jag fick höra av en klasskamrat att denne inte tycker om mig, avskyr mig. sedan hakade en annan klasskamrat på och bara sa massa saker som avskyddes angående mig. det var oxå hur jag klädde mig och hur jag bara var förmycket.
jag knaprade i mig tabletter från en tablettkarta. så galet verkligt. kände verkligen hur det var att svälja dessa tabletter, både med och utan vatten. när jag hade svalt alla tabletterna från kartan fick jag smussla upp min mobil och ringa 112 och berättade var jag befann mig och att jag hade svalt en karta. undertiden jag ringde kämpade klasskamraterna som avskydde mig för att jag inte skulle ringa.
jag vart galen och flippade på tabletterna.
jag gick och knaprade ännu en karta.
jag fick inte med mig någon jacka till sjukhuset, men ena sjuksköterskan från ambulansen gick in i huset och hämtade min väska och kom ut genom en stor hundlucka på dörren.
jag hamnade på sjukhuset där folk var hotfulla och jag vart inledd till ett rum där en patient var och attackerade mig med en spruta, stack mig en gång. sjuksköterskan sa att jag skulle hoppa med långa hopp ifrån patienten med sprutan som blev som en hund.
jag skulle bli magpumpad men hamnade på något sätt i en korridor och knaprade och svalde ännu mer tabletter.
jag fick springa omkring på sjukhuset och gömma mig från sådana som ville döda mig.

det och lite till som är för komplicerat för att skriva ner. undrar om ni kan förstå något av min dröm.
det låter lite platt när man läser den. men känslorna var starka och otäcka.
ja, jag slutar nu.


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tack. =)



Och jag tycker inte att det lät platt,

tycker att det låter otroligt skrämmande.

Kan känna igen mig i det..

2010-03-08 @ 18:42:52
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0