sova bort

45 minuter vart tre timmar.
nu gäller det att snabba på och hoppas på att hjärnan är mottaglig.
läxan måste göras!!

gick och lade mig på spikmattan, då kommer katten och lägger sig på min ena arm.
trycket gör det outhärdligt att fortsätta ligga där, så jag drar undan spikmattan och
fokuserar på att få slappna av och lyssna på ljudboken.
katten flyttar på sig efter bara någon minut för det var något utanför fönstret.
jag ligger kvar och vet att detta inte blir bra, jag måste ju hinna med läxan.
så jag ställer klockan så jag inte sover bort all tid.
denna klocka kom sedan att flyttas mer och mer så att lägre tid skrider än planerat.
nu är jag vaken och uppe i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0