min dag på psyklångt bort

var på psyklängre bort idag.
hetsade i bilen påväg dit. men jag ville inte riktigt sitta i bilen och kräkas i en påse.
jag gick in och sa till i receptionen, som förövrigt inte luktade kattbajs som förra gången.
sedan gick jag in på toaletten. det satt tre personer utanför i väntrummet.
jag försökte kräkas så tyst jag kunde, men då vill det inte komma ut..
paniken sprider sig och jag försöker lite till tills jag blir stressad av att det är snart min tur.
går ut från toaletten men ser då att ingen sitter och väntar längre och ingen i receptionen heller.
så jag går in på toaletten igen och kräks lite till.

går sedan och träffar min psykolog. fyller i en massa papper. smsar. far sedan hem.
raka vägen hem! inte förbi och handla något att hetsa påvägen hem.
det kändes så jobbigt att fara förbi avtagsväg efter avtagsväg som skulle lett mig till någon att hetsa.
jag stannade dock vid apoteket och hämtade ut medicin.

när jag kom hem var det första jag gjorde va att fixa något att hetsa.
jag är bedrövlig och äcklig.
psykologen säger att det är bättre än att skära sig.
för det gör jag inte, jag skär mig inte.
men jag kräks och det nästan var eviga dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0