kom igen!!

nu är denna perioden slut.
var så nära på att stanna och handla något att hetsa på vägen hem.
men det gjorde jag inte.

fick lite inspiration att skriva på ett arbete som skulle ha varit inne för snart ett år sedan.
men så fort jag öppnar arbetet så tar det bara stopp. otillräcklig och dålig!!
det är så mycket saker som jag måste få gjort, det hade varit så skönt att bli klar!!
men det sker inte bara utan jag måste jobba för det.
jag ska inte ge upp utan bläddra i papper och i alla fall skriva några sidor, eller någon sida..
några rader i alla fall..
måste höja angelägehetsgraden!!

känner mig så liten och rädd, otillräcklig, dålig, störd och absolut helt tom.


inte att förglömma - jag stannade aldrig att köpa något att hetsa.


jag måste hålla i mig så jag inte ger efter för något vasst, imorgon blir det tre veckor utan.
ett till armband. inte snubbla, inte snubbla, inte snubbla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0