jag klarade det!

wow!!
jag klarade av att köra bil helt själv till psykologen långt bort!
jag klarade av att tanka!
jag klarade av att köra bil helt själv hem!
(fast jag kan ju tillägga att jag hade gps..)

dessutom varit i skolan varenda dag och timma!
och inte skärt(inte skurit) mig på fyra veckor och fyra dagar!

låter säkert fånigt tycker några.

sedan på vägen hem så talade de på radion om att våga.
då tänkte jag på mig själv. att jag vågar mer och mer och kommer
att våga ännu mer!!

det är bestämt att jag har en dbt-plats om jag vill.
börjar i så fall i slutet av maj.
nu vet jag inte vad som sker, varken till sommaren eller hösten så.



sedan till till mindre wowiga.
jag hetsade helt galet på vägen till psykologen och kräktes
i en påse på parkeringen till psyk.

vet inte vad jag ska säga om det..
sedan hetsade jag på vägen hem ännu värre.
dock svårare att kräkas upp så jag mår inte toppen när jag
tänker på hur mycket skräp jag har kvar i magen..
i helgen blir det att äta lätt och sallad kan jag hoppas på.

skrek på sambo i telefonen innan jag gick in på psyk, efter att jag kräkts,
för att sambo hade skickat ett sms om att jag kanske behövde tanka lite.
jag vart så upprörd för att igår frågade jag om det behövdes tanka innan
jag for för jag ville inte behöva tänka på det idag.
då var det ingen fara och så får jag det sms:et idag innan jag ska fara.
jag tycker det är jobbigt att tanka, jag tycker det var jättejobbigt att fara själv
till psykologen när jag aldrig kört dit själv.

hade förberett mig i den mån jag kunde tyckte jag och så går det ändå i stöpet.
jag tror ändå att jag överreagerade litet grann...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0