ingen kroppsuppfattning.

har väntat nästan hela dagen på att sambo skulle iväg och träna så jag fick hetsa.
det är som en slags spärr i mitt huvud som gör att jag inte riktigt kan se den sjuka i det hela.
jag tycker inte att det är så farligt på något sätt.

vet inte om det är en slump att folk har kommenterat min kropp nu eller om den är smalare och därmed snyggare.
jag tänker då automatiskt att jag är smalare nu och är snyggare för det.

jag tycker inte att jag ser så värst mycket smalare ut.
tog på min ett par av mina chinos häromdagen och de sitter inte riktigt som de brukar. sambo sa att de satt mycket annorlunda på mig.

bläddrade lite i en bok,

står om anorexi, bulimi och BED.
vågade inte läsa konsekvenserna som sker när man kräks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0