gick inte som planerat

igår blev det inte alls som jag tänkt och hann inte med någonting.
jag satte mig och åt min sallad samtidigt som jag tittade på weeds.
sedan vart det fler och fler avsnitt och tillslut tänkte jag ta tag i dagen.
jag lade mig på spikmattan och lyssnade på ljudbok och såklart...
som jag borde ha förstått vid det här laget... jag somnade...
vaknade av att dörren öppnades och sambo kom hem.
då hann jag visserligen diska och röja i köket och dammsuga men det var ju
långt ifrån allt jag skulle ha gjort.
måste verkligen göra läxan.

människor runt omkring mig verkar bli så pigga av solen men jag känner mig
bara trött och behöver sova massor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0