en liten sovmorgon.

vaknade och var nervös idag. nervös inför dagen.
det projektet jag är inne i nu är snart slut, men inte än.
i eftermiddag ska jag leka med en vän. det känns bra och "normalt".


igår hetsade jag som en galning. det var kakpaket, glasspaket och choklad.
det var tvungen att komma upp igen.
vill inte glorifiera men det är så skönt att ha hetsat och sedan tömma på allt.
jag vill inte finna något positivt i detta vidriga, jag vill inte hålla på med det.
men varje gång jag gör det så vet jag att det blir till en vana. som när jag skärde mig(inte skar).

jag har inte slutat med mitt självskadebeteende, jag har bara bytt ut det?!

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Oh ja, har typ sagt "hej", "godmorgon", och andra sådana fraser.

Det är som att jag är Den Osynlige. =O

Väldigt skum känsla.

Lite som när jag flyttade till Sverige, men den här gången kan ju språket !!!

2010-03-24 @ 12:20:29
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: C

Jag tror att det är lätt att "byta ut" sina destruktiva vanor. Jag hoppade mellan att skära,droger,o ätstörningar. Men nu är jag "ren" det kommer du också att bli! Du är bäst, glöm inte det!

2010-03-24 @ 18:51:44
URL: http://citasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0