bombnedslag & gnäll

denna vecka skola slut.
far hem, känner mig tom och jobbig, påfrestande, krävande.
ser ut som fan hemma, som ett jävla bombnedslag!!
från sambons lilla våffelfest igår ligger allt kvar odiskat.
i diskmaskinen är det odiskat. disk, disk överallt..
smulor och kladd. äckel.



kunde inte äta på lunchen i skolan. vi hade möte samtidigt.
öppnande min matlåda som var sallad.
gick inte.
att de skulle se hur jag åt. sölar och slabbar. nej.
men jag är ju knäpp som inte äter oxå.
vad tänker de? vad tror de nu om mig när jag sitter och inte rört min mat?

borde gå på fest ikväll.
vet inte vad jag ska ha på mig.
vet inte vart det ligger.
vet inte hur jag tar mig dit och hem.
vet inte om jag orkar med det.
vet inte om jag skulle vågat i alla fall.

jag vill döva mig och ligga stilla.

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Aaaah, hatar sådana dagar... =(



Haha, guldbyxa = awsome !!!

2010-03-26 @ 16:48:58
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0